Thursday 4 March 2010

C.R.A.F.T. challenge 40


This weeks C.R.A.F.T challenge theme is MOTHERS DAY/FLOWERS.
We have a fantastic prize for you!

-------------------------------
W tym tygodniu w wyzwaniu C.R.A.F.T temat: KWIATY. W Polsce Dzień Matki dopiero w czerwcu, więc nie podejrzewam, że ktoś zrobi projekt już teraz.
Super nagroda w tym tygodniu!

Byłam u lekarza. Nie powiedział mi czegoś, czego nie wiedziałam. Oczywiście diagnoza to zatoki (już trzy tygodnie temu mój osobisty lekarz mi to powiedział;)). Antybiotyk nie tak prosto wyciągnąć od lekarza. Pobrali mi krew i tyle do przyszłego tygodnia. A głowa nadal boli. Nie spodziewajcie się niczego większego od ostatnich projektów. Po trzech tygodniach z bolącą głową nie mam weny, siły ani ochoty.

7 comments:

  1. Elegancka kwiatowa zawieszka :) Dużo zdrowia życzę.

    ReplyDelete
  2. Lovely tag Magda!

    Sweet greetings, Saskia :)

    ReplyDelete
  3. gorgeous!! so stylish! Just Love it! Hugs Juls

    ReplyDelete
  4. e kurcze zmień lekarza tez cos ale Cię wyleczył...... super praca taka prosta i urocza fajne te złocenia.....może się skuszę na wyzwanie ????

    ReplyDelete
  5. śliczna zawieszka. Na mojej ostatniej kartce jest sporo kwiatków, nadaje się? bo temat dzidziusiowy nie koniecznie z okazji dnia matki chociaż się wiążę z mamą:)
    Zdrówka nadal:)

    ReplyDelete
  6. Great tag Magda - very elegant! x

    ReplyDelete