Sunday 24 January 2010

Crafty Creations 51

This week Crafty Creations Challenge has a new theme: VALENTINES or LOVE

I used a lovely image from our sponsor Sweet and Sassy Stamps. The winner will recive 3 digi stamps.
We`re looking forward to seeing your creations!
----------------------------------
W tym tygodniu w wyzwaniu Crafty Creations temat WALENTYNKI lub MIŁOŚĆ.
Do wygrania 3 digi obrazki ze sklepu Sweet and Sassy Stamps.

Zakładkę zrobiłam ekspresowo, nie miałam czasu na twórczość. Ostatni tydzień spędziłam na pakowaniu, przewożeniu, rozpakowywaniu, sprzątaniu...Dziś zabraliśmy ostatnie rzeczy ze starego domu, ufff.
Do tego wszystkiego od środy nie miałam internetu (jeszcze jeden dzień bez kontaktu z siecią a własnoręcznie wyrwałabym sobie włosy z głowy;))) Stąd lekkie opóźnienie z podaniem tematów wyzwań.
Mam nadzieję, że nadrobię zaległości w ciągu najbliższych dni.

2 comments:

  1. Nie mam pojęcia, jak poradziłaś sobie ze scrapkami i przeprowadzką naraz, ale wyszło świetnie!!!

    ReplyDelete
  2. This is just adorable!! Hugs Juls

    ReplyDelete